9 Трикови како да се справите со несоница

Избегнувајте да користите телефон, компјутер или да гледате телевизија пред да заспиете.

Многу луѓе во денешно време имаат проблем со несоница.

Патите од несоница, се будите ноќе и неможете повторно да заспиете, ако имате вакви проблеми ви предлагаме неколку трикови како да се изборите со несоницата:

  1. Читајте книга пред спиење. Со читањето вашите очи се одмараат, но внимавајте при изборот на книгата, тоа никако не смее да биде книга со вознемирувачка содржина. Внимавајте и на сетлото да не биде многу јако, додека читате.
  2. Избегнувајте да користите телефон, компјутер или да гледате телевизија пред да легнете, светлината која зрачи од нив ќе ве расони.
  3. Ако се разбудите во текот на ноќта, останите да лежите во онаа положба во која ви е омилена, никако не станувајте. Доколку се исправите во седечка положба, тоа ќе биде знак за вашиот организам дека сакате да бидете будни.
  4. Немојте да конзумирате тешка храна минимум два саати пред да легнете.
  5. Смирете го организнот со длабоко дишење пред да легнете, опуштете ги мускулите со истегнување, медитација или јога.
  6. Пробајте техника за опуштање на телото преку вдишување и издишување во која сами ги опуштате одредените делови на телото. Почнете од стапалата па се до главата, опуштете ги сите регии и муслули на вашето тело кои се најзатегнати во текот на денот. Посебно внимание обратите на грбните и вратните мускули, целиот стрес во текот на денот највеќе се апсорбира во овој дел од телото. Легнете на под на грп и затворете ги очите, потрудете се да ги насочите мислите на вашите мускули. Во себе изговорете си „Сега опуштам лево стапало, опуштам десно стапало; опуштам лист; опуштам надколеница, подколеница; опуштам бут, бутна коска, колк; опуштам грп, карлица; го опуштам пределот околу кичмата, вратот; се спуштам полека по рацете, рамо, лакт, подлакцива, дланка, сите прсти еден по еден ги оживувам и опуштам. На крај најголемо внимание обратите на главата, лицето, очите….“ Сето ова потребно е да го правите многу полека, со ново вдишување и издишување на секоја регија. Претходно не заборавајте да обезбедите просторија на потполн мир и тишина. Додека ја правите оваа вежба, може да слушате музика за опуштање.

  7. Пред да легнете напијте се чаша топло млеко со една лажичка мед или чај од мајчина душица. Мајчината душица делува смирувачки на целиот организам.
  8. Избегнувајте го спиењето во текот на денот, одвикнете го телото да се буди во текот на ноќта а сонот да го надохнадува со денското спиење.
  9. Избегнувајте да консумирате кофеинско кафе во текот на денот. Ако можете избегнувајте го целосно кофеинското кафе како напиток, замените го со без кофеинско, какао или салеп.
  10. Потрудете се да ги насочете вашите мисли кон нешто позитивно, убаво што ве очекува во наредниот ден. Дистанцирајте се од сите негативни случувања и збиднувања во текот на денот, што ви направиле да се чувствувате вознемирено, раздразнето.
  11. Убав сон!